Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Zgadzam się Więcej informacji

Pytania i odpowiedzi


Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email potwierdzenie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email wyślemy informację o wysyłce zamówionych produktów. Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy. Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności. Zdecydowaną większość zamówień wysyłamy w terminie 4-7 dni roboczych.

Jakie występują formy dostawy?
Możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Kurier DHL,
  • Poczta Polską (PACZKA24),
  • odbiór osobisty.

Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia jest stały i wynosi 24 zł z VAT niezależnie od ilości zamówionych towarów oraz formy płatności. 


Jak zapłacić za zamówienie?

Możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
przelew (przedpłata) na konto bankowe (w przypadku przesyłki kurierem)
płatność za pobraniem (w przypadku przesyłki kurierem lub Pocztą Polską)
gotówką (przy odbiorze osobistym)

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w zakładzie produkcyjnym firmy ELMAST, który mieści się w Białymstoku przy ul. Gen. J. Bema 11 lok. 62. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów. Przed odbiorem prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod nr +48 506745439

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na wszystkie zakupione w naszym sklepie produkty wystawiamy fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu podaj dane do faktury. Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. 

Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. Po wysłaniu przesyłki na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 506745439.

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. Po wysłaniu przesyłki na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 506745439.


Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, na wszystkie nasze produkty udzielamy 3-letniej gwarancji (stycznik wmontowany w zestawie sterująco-zabezpieczającym objęty jest 12-miesięczną gwarancją). Ważne, aby zachować dowód zakupu (fakturę VAT) - jest to podstawą do zgłaszania reklamacji. Warunki gwarancji i serwisu znajdują się tutaj.


Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 506745439.

Szczegółowa procedura reklamacji dostępna jest tutaj.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Opis reklamacji i zwrotów dostępny jest tutaj.


nasza oferta

Zadzwoń
+48 506 745 439

Doradzimy przy doborze
produktu odpowiedniego
do Twoich potrzeb!
Polska firma z pasją
cyfrowe zabezpieczenia
silników i pomp
rok założenia
1984
Okres gwarancyjny: 4 lata!


Data aktualizacji: 2017-11-26